Univerzitní portál Ostravské univerzity
Univerzitní portál OU je vnitřní informační systém Ostravské univerzity, který je základním zdrojem informací pro studenty i zaměstnance OU a slouží také jako vstupní brána do dalších vnitřních informačních systémů.
Přihlašovací údaje do systémů OU
Do 24 hodin od zápisu do studia obdržíte, na e-mail uvedený v e-přihlášce, informace s přihlašovacími údaji do systémů OU.
Studijní a technické záležitosti
V Portálu najdete vše o závěrečných pracích, informace o ubytování, studijní a zkušební řád a další normy, aktuality a informace o jednotlivých fakultách, jeho prostřednictvím můžete také nahlásit poruchy týkající se informačních systémů apod.
Nabídky pro studenty a zaměstnance
Díky mnoha novým spolupracím, které Ostravská univerzita v posledním roce navázala, v Portálu nově najdete také sekci Pro studenty a sekci Pro zaměstnance. Zde najdete slevy na vstupenky do divadla, na koncerty a další akce, nabídku slev v rámci sportovního programu TEP (až 50% slevy), ale i aktuální nabídky brigád a stáží v Česku i zahraničí.
Studentské organizace
V Portálu OU najdete také soupis všech studentských organizací, které působí na OU a jejich fakultách. Možná jste ani netušili, že naši studenti stojí za ostravským velkolepým Majálesem nebo že se každý měsíc můžete setkat se stovkou zahraničních studentů na Nation4Nation. Seznamte se se studentským životem na Ostravské univerzitě!
Funkce Univerzitního portálu Ostravské univerzity
Změna hesla
(Portál > Moje stránka > Změna hesla)
Změna hesla do systémů OU, Změna hesla – eduroam.
Změna kontaktních údajů
(Portál > Moje stránka > Změna kontaktních údajů)
Změna kontaktního e-mailu a popřípadě mobilního čísla (Důležité údaje pro nastavení nového hesla).
Personální informace
(Portál > Moje stránka > Personální informace > Osobní stránka studenta)
Studijní číslo studenta, název studijního programu, dosažené kredity (odkaz na elektronický index), studentské karty (od 1. září 2024).
Helpdesk
(Portál > Moje stránka > Helpdesk)
Hlášení poruch týkajících se informačních systémů.
Studentské karty (od 1. září 2024)
(Portál > Moje stránka > Personální informace > Osobní stránka studenta > Studentské karty)
Souhlas k průkazu ISIC, žádost o novou kartu – studentskou, ISIC, oborovou LF, CŽV; zaplacení karty, prodloužení karty, zablokování karty v případě ztráty.
Elektronický zápis do akademického roku
(Portál > Moje stránka > Studium > Elektronický zápis do akademického roku)
Zápis studenta do akademického roku.
Studijní materiály
(Portál > Moje stránka > Studium > Studijní materiály)
Studijní materiály k zapsaným předmětům.
DIPL (Databáze VŠKP)
(Portál > Informační systémy > Databáze VŠKP)
Databáze vysokoškolských kvalifikačních prací, evidence bakalářských, diplomových, doktorských prací, manuál DIPL, směrnice rektora, šablony.
Vysokoškolské koleje
(Portál > Provoz a služby > Vysokoškolské koleje)
Informace o ubytování, ceny kolejného, elektronická přihláška k ubytování, volby do kolejní rady, personální složení, informace o možnostech připojení k internetu na kolejích.
Studentské směrnice
(Portál > Studentské informace > Blok odkazů vpravo po přihlášení)
Sdružuje veškeré relevantní řídící normy, které ovlivňují život studenta na univerzitě.
Dokumenty
(Portál > Dokumenty)
Studijní a zkušební řád, řídící normy - směrnice rektora, kvestora, fakultní dokumenty - směrnice děkana, atd.
Stránky fakult
(Portál > Fakulty a ústavy > výběr konkrétní fakulty)
Aktuality a informace o jednotlivých fakultách.
Zveřejněno / aktualizováno: 11. 07. 2024