Pracovní příležitosti
Docent/ka nebo odborný asistent / odborná asistentka nebo asistent/ka v oboru malba
Děkan Fakulty umění Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- docent/ka nebo odborný asistent / odborná asistentka nebo asistent/ka v oboru malba
Označení pracovního místa
- Docent/ka se zaměřením na malbu nebo Odborný/á asistent/ka se zaměřením na malbu nebo Asistent/ka se zaměřením na malbu
- Typ systemizovaného místa: Docent / Odborný asistent / Asistent
Popis pracovní náplně pracovního místa
(Odborní/é) asistenti/asistentky se podílí na výuce v bakalářských a magisterských studijních programech (včetně oponování a vedení závěrečných prací). Aktivně se podílí na tvůrčí činnosti. Dále se (odborní/é) asistenti/asistentky podílí na třetí roli univerzity zejména formou popularizace tvůrčí činnosti, na administrativě spojené s vykonávanou činností a na samosprávě univerzity. Asistenti/asistentky aktivně směřují k získání vysokoškolského vzdělání III. stupně.
Docenti oproti výše uvedenému zajišťují výuku také v doktorských studijních programech (včetně vedení a oponování závěrečných prací) a podílí se na rozvoji těchto studijních programů. Jsou školiteli v doktorských studijních programech. Aktivně se podílí na tvůrčí činnosti zejména formou řešení náročných tvůrčích úkolů se zásadním významem pro daný obor, jsou mimořádně aktivní v umělecké činnosti se zásadním národním významem).
Označení specifikace mezinárodního výzkumného profilu uchazeče
- R3 – Established / R2 – Recognized / R1 – First stage
Předpokládaná výše úvazku
- úvazek 1,0
Kvalifikační a další předpoklady
- orientace v uměleckém oboru malba, tvůrčí činnost v oboru
- požadovaný doktorský titul v oblasti umění nebo jeho aktuální rozpracovanost nebo výhledově do roku nástup do doktorského studia nebo habilitačního řízení; v případě pozice docent*ka doložit jmenování docentem/docentkou (jmenování mimo ČR musí být uznatelné dle platných předpisů ČR nebo souvisejících mezinárodních smluv)
- čeština na úrovni C2
- angličtina na úrovni B2
Předpokládané datum nástupu
- od 1. září 2025, popř. dle dohody
Mzdové podmínky
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Nabízíme:
- 8 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
- službu uLékaře.cz zdarma;
- podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
- služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
- 15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví – OUShopu;
- zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
- práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí.
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče/-ky
- strukturovaný profesní životopis a portfolio
- souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení
4,03 MB
- popis představy výuky ateliéru malby rozsah 2 – 3 normostrany
Termín, způsob, forma a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče.
Výše požadované dokumenty zasílejte do 2. června 2025 na adresu .
Jazyk, ve kterém bude vedeno výběrové řízení
- český
Průběh výběrového řízení:
První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.
Druhé kolo bude organizováno formou osobního pohovoru s výběrovou komisí.
Výběrové řízení na obě pozice do Ateliéru malby 1 bude probíhat v jeden den před stejnou komisí. Pokud budou dva uchazeči*ky mít společný projekt na výuku Ateliéru malba 1, mohou jej prezentovat před komisí a publikem společně.
Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče. Děkan FU OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.
Kontakt:
Fakulta umění OU, personální úsek
Mgr. Jana Bartonová
Podlahova 3
709 00 Ostrava – Mariánské Hory
e-mail:
telefon: 553 46 2902