Jednotný vizuální styl Ostravské univerzity

Ostravská univerzita využívá ve své komunikaci jednotný vizuální styl. Snoubí v sobě univerzitní filozofii, nadčasovost i vytříbenou image, která je výrazným pomocníkem při obchodním i mezilidském kontaktu. Vizuální styl OU je složen z loga, fakultní škály barev a nezbytných grafických prvků, které společně tvoří komplexní mix k vnitřní i vnější komunikaci. Jsou grafickým vyjádřením rozmanité a dynamicky se rozvíjející univerzity v srdci moravskoslezské metropole.

Logo Ostravské univerzity tvoří moderní bezpatkové písmo, které je doplňuje dynamická spirála ztvárněna písmeny O a U. Nepřehlédnutelný emblém univerzity využívá také barevné spektrum vyjadřující osobitost jednotlivých fakult nabízejících vzdělání v mnoha různých oblastech. Různorodost fakult hravě symbolizují grafické prvky barevných kostiček, které Ostravská univerzita v komunikaci používá.

Důležitou součástí Jednotného vizuálního stylu univerzity je Grafický manuál jednotného vizuálního stylu Ostravské univerzity (dále jen logomanuál), který obsahuje návod na práci s logem, příklady správného i špatného použití, definuje barvy univerzity i fakult, určuje základní pravidla pro sazbu tiskovin i práci s novým motivem barevných kostiček.

Vizuální prezentace univerzity je důležitou součástí jasné a nezaměnitelné image, proto je užití log OU možné pouze v souladu s platným logomanuálem.

V případě potřeby se neváhejte obrátit na Centrum marketingu a komunikace OU.


Zveřejněno / aktualizováno: 06. 08. 2024