Centrum marketingu, komunikace a popularizace
Centrum marketingu komunikace a popularizace (CMKP) Ostravské univerzity je odbor spadající přímo pod rektora univerzity,. Zajišťuje vnější komunikaci Ostravské univerzity, a to na centrální úrovni a částečně také vnitřní univerzitní komunikaci ve spolupráci s jednotlivými fakultami. Je veden vedoucím odboru a skládá se ze čtyř součástí: Oddělení marketingu, Oddělení komunikace a popularizace, Univerzitní obchod - OUshop a Audiovizuální centrum.
Do gesce CMKP spadá především komunikace s medií, PR komunikace a marketingové aktivity směrem k hlavním cílovým skupinám univerzity. Zejména pak příprava a realizace kampaně zacílené na uchazeče o studium. Dále správa celouniverzitních profilů na sociálních sítích a také příprava i organizace celouniverzitních akcí: Akademický den, Bitva O pohár Ostravské univerzity, Noc vědců, OUpener, Univerzitní ples, Společenský večer zaměstnanců a další. Součástí celé řady činností je také popularizace vědeckých a uměleckých výstupů vědců a akademiků Ostravské univerzity prostřednictvím cílené PR komunikace skrze online magazínu univerzity OU@live nebo cyklu Na Mlýně. Dále účastí na Veletrhu vědy AV ČR v rámci vlastní scény na multižánrovém festivalu Colours of Ostrava.
Sídlí v budově G na ulici Mlýnská 5 v centru Ostravy. Všechny členy Centra marketingu, komunikace a popularizace najdete v sekci Kontakty, včetně jejich pracovní agendy a kontaktu.
Zveřejněno / aktualizováno: 25. 07. 2024