Celoživotní vzdělávání

Diverzita ve třídě 2 - Dreikursova teorie rušivého chování

Fakulta
Pedagogická fakulta
Typ kurzu
celoživotní
Forma studia
prezenční
Délka studia
0 semestrů
Kontaktní osoba



Pro koho je kurz určen

Kurz je určen pro pedagogy (učitele, asistenty pedagoga i pro vychovatele) z praxe.

Kurz v kostce

Vzdělávací kurz s názvem Diverzita ve třídě - Dreikursova teorie rušivé chování je určen pro pedagogy (učitele, asistenty pedagoga i vychovatele) z praxe. Účastníci budou seznámeni s vybranou teorií rušivého chování žáků ve výuce, konkrétně s Dreikursovou teorií rušivého chování. Budou představeny premisy teorie, 4 typy rušivého chování žáků a vhodné postupy pedagogů při práci s těmito žáky.
Cílem kurzu je seznámit s možnými postupy práce s žákem s rušivým chováním. Na základě praktických cvičení a zkušeností pedagogů z praxe budou provedeny modelové situace, ve kterých budou tyto postupy aplikovány. Forma kurzu je prezenční, jednodenní seminář, na který je možné navázat dalšími připravenými vzdělávacími kurzy nebo může být absolvován samostatně. V rámci kurzu probíhá párová výuka dvou lektorů. Kurz je určen pro 10 až 18 účastníků.


Podmínky přijetí

Do kurzu se mohou přihlásít pedagogové z praxe - učitelé, asistenti pedagoga, vychovatelé.

Co se naučíte

Absolvent získá znalosti v oblasti práce s diverzitou ve třídě a s kontexty rušivého chování: Na základě poznatků z Dreikursovy teorie lze lépe porozumět žákům vykazující rušivé chování, jejich motivům, přesvědčením a cílům, kterých chtějí dosáhnout.
Kurz poskytuje praktické postupy a strategie pro práci s žáky vykazujícími rušivé chování. Pedagogové získají konkrétní nástroje a dovednosti, které mohou aplikovat ve své každodenní práci. Zároveň mohou identifikovat své vlastní dosavadní způsoby řešení, která mohou modifikovat či zefektivnit.
Kurz umožní účastníkům sdílet své vlastní zkušenosti s rušivým chováním a diskutovat o úspěšných postupech v rámci dobré praxe.

Vaše uplatnění

Absolvent získá znalosti v oblasti práce s diverzitou ve třídě a s kontexty rušivého chování: Na základě poznatků z Dreikursovy teorie lépe porozumí žákům vykazujícím rušivé chování, jejich motivům, přesvědčením a cílům, kterých chtějí dosáhnout.

Doklad o absolvování

Osvědčení