Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Asistent/ka kanceláře rektora a prorektorů

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity v Ostravě vypisuje výběrové řízení na obsazení místa

  • asistent/ka kanceláře rektora a prorektorů

Předpokládaný nástup:

  • nejpozději 1. září 2016

Základní náplň práce:

  • administrativní práce pro úseky prorektorů a kancelář rektora
  • vyřizování korespondence, příprava a kontrola dokumentů (formální)
  • archivace dokumentů
  • rozesílání pozvánek
  • příprava podkladů pro rektora, kancléře a prorektory
  • zápisy z porad
  • základní administrativa spojená s informačním systémem spadajícím pod VaV
  • komunikace v angličtině s hosty
  • korespondence se zahraničními univerzitami a partnery
  • základní administrativa spojená s Mezinárodními vztahy – smlouvy
  • organizační zajištění zahraničních cest vedení univerzity
  • organizační podpora pro Kolegium rektora, Vědeckou radu a Akademický senát

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském stupni
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC, zejména MS Office
  • velmi dobrá znalost českého jazyka pro potřeby korektur textů
  • znalost angličtiny slovem i písmem
  • základní znalosti z oblasti ekonomiky a účetnictví
  • kreativitu, aktivní přístup, inovativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost, vytrvalost

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek s nástupem nejpozději od 1. září 2016 popř. dle dohody
  • samostatnou a zodpovědnou práci v mladém, profesionálním týmu
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí

Přihlášky:

Přihlášky se strukturovaným profesním životopisem, motivačním dopisem a vyplněným dotazníkem zasílejte pouze elektronickou poštou na adresu: do 28. července 2016.

Kontakt:

Rektorát Ostravské univerzity,
personální oddělení,
Bc. Anna Oslizloková,
Dvořákova 7,
701 03 Ostrava
e-mail: