Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Vedoucí technicko-provozního oddělení / provozní technik

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Děkan Lékařské fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

  • vedoucí technicko-provozního oddělení / provozní technik

Typ systemizovaného místa:

  • specialista I 

Předpokládaný nástup:

  • leden 2025 nebo dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100%

Kvalifikační a další předpoklady:

  • Vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe);
  • Znalost anglického jazyka - B1;
  • uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word); kladný vztah k moderním technologiím;
  • výborné komunikační a organizační schopnosti;
  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita;
  • zkušenost s vedením týmu;
  • zkušenosti v oblasti správy nemovitostí (revize, opravy, práce s dodavateli);
  • orientace v technické dokumentaci;
  • znalost systému řízení MaR výhodou – ovládání kotelen a vzduchotechniky;
  • orientace v oblastech: vzduchotechnika, elektrozařízení, elektrorozvody, výtahy, plynová kotelna;
  • orientace ve stavebních a řemeslných pracích, povědomí o časové náročnosti různých stavebních prací a oprav;
  • zkouška na obsluhu TNS výhodou;
  • řidičský průkaz B – aktivní řidič;
  • osvědčení dle vyhlášky 51 – obsluha elektrických zařízení výhodou;
  • při výkonu práce se předpokládá pohotovostní služba na telefonu (řešení mimořádných událostí).

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Popis pracovního místa:

  • Zpracovávání plánu údržby a drobných oprav svěřených budov a objektů. Dává podněty na obnovu investic v areálu.
  • Vyhodnocování závad a navrhování technicky efektivních a účinných řešení pro jejich odstranění.
  • Zajištění provozu a nastavení budov v oblasti elektrické energie, plynu, vzduchotechniky, klimatizace, vody, odečet stavu měřidel.
  • Revize a porevizní opravy elektronistalace, hromosvodů, VZT, plynu, klimatizace, výtahů, plošin (na základě plánu revizí stanoveného rektorátem).
  • Zadávání a zpracovávání objednávek služeb a zboží.
  • Vedení výběrových řízení subdodavatelů, kontrola cenových nabídek a příprava smluv s dodavateli služeb a zboží.
  • Kontakt s případnými nájemci.
  • Příprava servisních, rámcových smluv a kontrola stavu jejich plnění.
  • Vedení a kontrola práce údržbářů a úklidu. Organizace údržby a oprav, kontrola provedených oprav a údržby.
  • Redukce provozních nákladů se zaměřením na úsporu a kvalitnější využití prostor.
  • Evidence a inventarizace majetku.
  • Aktivní spolupráce s jednotlivými pracovišti fakulty a s provozně-technickým a investičním oddělením rektorátu.

Nabízíme:

  • příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • 6 týdnů dovolené;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč;
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost vzdělávacích aktivit – Seduo, kurzy anglického jazyka;
  • možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny;
  • finanční ohodnocení dle vnitřního mzdového předpisu OU (5. mzdová třída) a osobní/výkonové ohodnocení, příplatek za vedení za výkon funkce vedoucího, možnost výplaty mimořádných odměn.

Požadované dokumenty:

Datum a způsob doručení žádosti:

Přihlášky do výběrového řízení obsahující všechny požadované dokumenty zasílejte elektronicky na adresu: nejpozději do 17. listopadu 2024.

První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením materiálů dodaných uchazeči výběrovou komisí. Do druhého kola výběrového řízení budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.

Kontakt:

Lékařská fakulta OU,
personální oddělení
Bc. Kateřina Cimová
Syllabova 19
703 00 Ostrava 3

telefon: 553 46 1709
e-mail: