Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/ka pro organizaci eventů a nastavení mezinárodního prostředí
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka pro organizaci eventů a nastavení mezinárodního prostředí
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- 15. listopadu 2024 nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás čeká?
- rozvoj mezinárodního prostředí na OU – zkvalitňování obsahu i formy webových stránek OU v AJ;
- zajištění bilingvního pracovního i studijního prostředí (ČJ a AJ) a rozvoj aktivit podporujících integraci mezinárodních studentů a akademiků do akademické obce;
- technické a organizační zajištění akcí organizovaných Centrem mezinárodní spolupráce Ostravské univerzity (např. staff weeky pro zaměstnance partnerských univerzit, welcome ceremony pro zahraniční studenty, letní škola pro zahraniční studenty, Go Abroad festival pro studenty OU, In Day pro akademické pracovníky OU, přijímání hostů ze zahraničí a příprava doprovodného programu);
- tvorba cenových kalkulací, objednávek, smluv a odpovědnost za jejich dodržování;
- psaní reportů a příprava tiskových zpráv z proběhlých akcí;
- spolupráce s kolegy Centra mezinárodní spolupráce a dalšími odděleními napříč univerzitou.
Co od vás očekáváme my?
- ukončené vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské), nebo ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou a alespoň 5 let praxe;
- zkušenosti z pořádání a produkce kulturních akcí výhodou;
- velmi dobrá znalost psané a mluvené angličtiny, úroveň C1 (překlady kratších textů);
- kultivovaný projev, reprezentativní chování;
- kreativní myšlení a proaktivní přístup k řešení problémů;
- umět vyhodnocovat priority;
- schopnost rychle se přizpůsobit, pečlivost, samostatnost;
- výborné komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce;
- řidičské oprávnění skup. B – aktivní řidič.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- benefit uLékaře.cz;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- práci v motivovaném a profesionálním týmu Centra mezinárodní spolupráce;
- vzdělávání k agendě v ČR i zahraničí;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 31. říjnau 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – osobní pohovor a praktická část – budou pozváni pouze vybraní zájemci.
Druhé kolo výběrového řízení se uskuteční v pátek 8. listopadu 2024 (9–16 hod).Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava