Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Kvestor/Kvestorka Ostravské univerzity

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

  • Kvestor/Kvestorka Ostravské univerzity

Pozice kvestora/kvestorky univerzity je ukotvena zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, ve znění pozdějších předpisů a kvestor/kvestorka je orgánem univerzity. Kvestor/kvestorka řídí hospodaření a vnitřní správu veřejné vysoké školy a zastupuje ji v rozsahu stanoveném opatřením rektora. Jde o pozici, která je členem vedení univerzity a jde o jmenovanou pozici.

Kde budete práci vykonávat?

Pozice kvestora/kvestorky je pozice na Rektorátu OU. Kvestor/kvestorka bude úzce spolupracovat s vedením jednotlivých součástí a tajemníky těchto součástí.

Kdy vás mezi námi přivítáme?

  • 1. prosince 2024, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100% pracovní úvazek v rozsahu 40 hodin týdně;
  • pracovní poměr bude založen v souladu se zákonem o vysokých školách jmenováním na dobu 1 roku a může být prodloužen;
  • bude sjednána zkušební doba v délce trvání 6 měsíců.

Mzdové podmínky:

  • na této pozici bude sjednána smluvní mzda

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český – součástí pohovoru bude i diskuse v anglickém jazyce na zvolené téma

Co vás u nás zejména čeká?

  • řízení hospodaření univerzity a související tvorba rozpočtu;
  • zpracování a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
  • zajištění efektivního řízení finančních zdrojů vysoké školy, což zahrnuje pečlivou kontrolu nad rozpočtem a alokací finančních prostředků;
  • podílení se na strategickém plánování dlouhodobého rozvoje univerzity;
  • vytváření strategie k udržitelnému hospodaření;
  • řízení agendy správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
  • odpovědnost za správné fungování útvarů zařazených do úseku kvestora/kvestorky.

Co očekáváme my od vás?

  • VŠ vzdělání nejméně magisterského stupně (ekonomické zaměření výhodou);
  • praxi ve vedoucích funkcích min. 5 let (úspěšná praxe ve vrcholové manažerské funkci min. 2 roky) – reference výhodou;
  • zkušenost s řízením středně velké organizace či rozsáhlé organizační jednotky;
  • alespoň rámcovou znalost principů hospodaření a rozpočtování vysokých škol, základní znalost zákona o VŠ a dalších zákonů vztahujících se k činnostem veřejné vysoké školy;
  • schopnost zadávání a vyhodnocování analýz na základě rozsáhlých souborů ekonomických a dalších dat;
  • zkušenosti z oblasti správy majetku (provoz budov, investiční výstavba);
  • základní orientaci v ekonomické oblasti a v účetních datech;
  • základní orientaci v právní problematice týkající se postavení, řízení a správy veřejné vysoké školy;
  • strategické myšlení;
  • schopnost samostatného tvůrčího řešení organizačních, ekonomických a správních problémů (proaktivní přístup);
  • organizační, manažerské, prezentační, komunikační a vyjednávací schopnosti a dovednosti, příjemné vystupování;
  • proaktivní přístup, inovativnost, kreativitu, flexibilitu;
  • odolnost vůči stresu;
  • systematičnost, spolehlivost, bezúhonnost;
  • výbornou znalost práce na PC, zejména MS Excel;
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2;
  • analytické myšlení;
  • pečlivost, zodpovědný přístup a pracovitost;
  • schopnost samostatné tvůrčí práce.

Co pro vás může být ve výběrovém řízení výhodou?

  • praxe v řídicí činnosti v akademickém prostředí/veřejné sféře a z mezinárodního prostředí;
  • zkušenost s agendou rozvojových programů, projektů a evropských strukturálních fondů;
  • zkušenost se zadáváním veřejných zakázek;
  • řidičský průkaz skupiny B.

Proč k nám? Nabízíme:

  • zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 11. října 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava