Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Administrátor/ka IT junior

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • administrátor/ka IT junior

Kdy vás u nás přivítáme?

  • listopad 2024, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co zajímavého vás čeká?

  • práce v týmu administrátorů IT infrastruktury;
  • správa antivirového systému;
  • správa serverů a služeb na platformě Microsoft Windows;
  • správa cloudových služeb Microsoft 365 a jiné;
  • poskytování technické podpory uživatelům a komunikace s uživateli;
  • řešení požadavků v helpdeskovém systému;
  • práce HW na serverovnách (montáž zařízení, zapojování apod.);
  • správa serveroven (zajištění dozoru, údržby, oprav apod.);
  • tvorba technických specifikací k výběrovému řízení;
  • komunikace s dodavateli.

Co očekáváme my od vás?

  • vysokoškolské vzdělání I. stupně, nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou + min. 2 roky praxe;
  • znalost anglického jazyka na úrovni A2;
  • znalost operačního systému Microsoft Windows Server a Active Directory na úrovni administrátora;
  • praktické zkušenosti s technologiemi v cloudu (Microsoft 365 nebo jiné) a s aplikacemi, které jsou na nich postavené;
  • zkušenosti s centrální správou antivirových řešení výhodou;
  • zkušenosti se správou zařízení (device management) výhodou;
  • zkušenosti se správou HW na serverovnách výhodou;
  • komunikační dovednosti a schopnost komunikace s uživateli;
  • schopnost vést technickou dokumentaci;
  • řidičský průkaz sk. B;
  • analytické myšlení;
  • aktivní přístup k práci, pečlivost a zodpovědnost;
  • samostatnost a schopnost práce v týmu;
  • ochotu a schopnost učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;
  • samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;
  • v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 3. října 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava