Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent správy majetku / referentka správy majetku
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent správy majetku / referentka správy majetku
Kde budete práci vykonávat?
- rektorát
Kdy vás u nás přivítáme?
- říjen 2024 nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Popis pracovní náplně:
- zajišťování správy majetku a majetkové evidence všech kategorií majetku OU;
- vedení evidence majetku, provádění jeho propočtů a sumarizace jeho hodnot;
- provádění změn v evidenci majetku (převody, vyřazování);
- inventarizace majetku a vyčíslování inventurních rozdílů;
- výpočet odpisů všech kategorií majetku OU;
- zastupitelnost (pokladna, vyúčtování tuzemských i zahraničních cestovních příkazů zaměstnanců OU).
Kvalifikační a jiné předpoklady:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe;
- trestní a morální bezúhonnost;
- znalost legislativy (zákon o účetnictví, zákon o daních z příjmů, vyhláška č. 504/2002 Sb.);
- velmi dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel;
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- pracovní poměr na dobu jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 22. září 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava