Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Koordinátor/ka studentských aktivit
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- koordinátor/ka studentských aktivit
Víte, jak fungují studentské kluby a spolky a láká vás možnost budovat je v univerzitním prostředí? Pak jste náš člověk! Hledáme koordinátora/ku studentských aktivit, který/á bude podporovat a rozvíjet naše studentské organizace.
Kdy vás u nás přivítáme?
- 1. srpna 2024, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co bude náplní vaší práce?
Budete spojovacím mostem mezi studentskými organizacemi a vedením univerzity, konkrétně budete:
- organizovat a zajišťovat podpůrné aktivity pro studentské organizace na Ostravské univerzitě;
- pomáhat se založením nově vznikajícím organizacím – zprostředkovávat jim informace a rady, jak postupovat;
- budovat platformu ke spolupráci a sdílení zkušeností mezi jednotlivými organizacemi;
- komunikovat se studentskými organizacemi a zprostředkovávat komunikaci mezi nimi a vedením Ostravské univerzity formou schůzek a komunikace na sítích;
- připravovat pravidelná setkání studentských organizací, vést evidenci spolků a spravovat jejich webovou prezentaci;
- znát strategické dokumenty spojené s fungováním studentských organizací – a na základě toho poskytovat jim metodickou podporu;
- podílet se na přípravě metodických a koncepčních materiálů v oblasti podpory studentských aktivit;
- pravidelně mapovat činnost studentských organizací a spolků na OU;
- pečovat o studentský hub a koordinovat materiální a finanční podporu pro studentské organizace a spolky na OU;
- sledovat aktuální situaci a trendy, abyste mohl/a spolupracovat s ostatními vysokými školami v Česku i v zahraničí.
Co od vás očekáváme my?
- vysokoškolské vzdělání I. stupně (titul Bc.);
- zkušenost s koordinací – praxe v organizování podobných aktivit nebo práce ve studentských organizacích/spolcích;
- talent na diplomatickou komunikaci – dovedete se domluvit se studenty i akademickými pracovníky a zajistit mezi nimi přenos informací;
- organizační a plánovací schopnosti – zvládnete koordinovat ostatní osoby tak, aby se orientovali ve svých úkolech;
- inovativní myšlení – budete přicházet s novými nápady a přístupy k podpoře studentských aktivit;
- znalost anglického jazyka min. na úrovni B1;
- dobrou znalost práce s počítačem a moderními komunikačními nástroji.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dní volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 160,-/den (příspěvek zaměstnavatele: 88,-/stravenka);
- pružnou pracovní dobu;
- možnost příležitostného výkonu práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
- a mnoho dalšího!
V rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 9. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení; 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis.
První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava