Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Koordinátor/ka studentských aktivit

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • koordinátor/ka studentských aktivit

Víte, jak fungují studentské kluby a spolky a láká vás možnost budovat je v univerzitním prostředí? Pak jste náš člověk! Hledáme koordinátora/ku studentských aktivit, který/á bude podporovat a rozvíjet naše studentské organizace.

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. srpna 2024, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co bude náplní vaší práce?

Budete spojovacím mostem mezi studentskými organizacemi a vedením univerzity, konkrétně budete:

  • organizovat a zajišťovat podpůrné aktivity pro studentské organizace na Ostravské univerzitě;
  • pomáhat se založením nově vznikajícím organizacím – zprostředkovávat jim informace a rady, jak postupovat;
  • budovat platformu ke spolupráci a sdílení zkušeností mezi jednotlivými organizacemi;
  • komunikovat se studentskými organizacemi a zprostředkovávat komunikaci mezi nimi a vedením Ostravské univerzity formou schůzek a komunikace na sítích;
  • připravovat pravidelná setkání studentských organizací, vést evidenci spolků a spravovat jejich webovou prezentaci;
  • znát strategické dokumenty spojené s fungováním studentských organizací – a na základě toho poskytovat jim metodickou podporu;
  • podílet se na přípravě metodických a koncepčních materiálů v oblasti podpory studentských aktivit;
  • pravidelně mapovat činnost studentských organizací a spolků na OU;
  • pečovat o studentský hub a koordinovat materiální a finanční podporu pro studentské organizace a spolky na OU;
  • sledovat aktuální situaci a trendy, abyste mohl/a spolupracovat s ostatními vysokými školami v Česku i v zahraničí.

Co od vás očekáváme my?

  • vysokoškolské vzdělání I. stupně (titul Bc.);
  • zkušenost s koordinací – praxe v organizování podobných aktivit nebo práce ve studentských organizacích/spolcích;
  • talent na diplomatickou komunikaci – dovedete se domluvit se studenty i akademickými pracovníky a zajistit mezi nimi přenos informací;
  • organizační a plánovací schopnosti – zvládnete koordinovat ostatní osoby tak, aby se orientovali ve svých úkolech;
  • inovativní myšlení – budete přicházet s novými nápady a přístupy k podpoře studentských aktivit;
  • znalost anglického jazyka min. na úrovni B1;
  • dobrou znalost práce s počítačem a moderními komunikačními nástroji.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dní volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 160,-/den (příspěvek zaměstnavatele: 88,-/stravenka);
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost příležitostného výkonu práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
  • a mnoho dalšího!

V rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 9. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava