Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Referent/ka personalistiky pro fakulty a rektorátní pracoviště

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka personalistiky pro fakulty a rektorátní pracoviště

Baví Vás práce s lidmi a současně rád/a tvoříte smlouvy a organizujete si pracovní čas? Máte analytické myšlení? Když znáte cíl, sám/sama si najdete k cestu k jeho splnění tak, aby bylo včas vše hotovo? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak hledáme právě Vás!

Kde budete práci vykonávat?

Ostravská univerzita má několik součástí (6 fakult, 1 ústav, rektorát a celouniverzitní pracoviště). Pozice personalisty/ky je koncipovaná jako pozice, kdy je možný výkon na jedné ze součástí univerzity nebo na několika z nich.

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. srpna 2024, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co Vás u nás čeká?

  • příprava smluv a administrace nástupu zaměstnanců;
  • vedení osobních spisů zaměstnanců, administrace změn v pracovněprávních vztazích a ve mzdách;
  • příprava dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr;
  • kontrola podkladů pro mzdovou účtárnu;
  • příprava podkladů pro sestavení mzdových rozpočtů;
  • agenda lékařských prohlídek zaměstnanců;
  • komunikace se zahraničními zaměstnanci;
  • administrace výběrových řízení;
  • podpora vedoucích zaměstnanců v HR oblasti;
  • další běžná personální agenda.

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání I. stupně (popř. SŠ vzdělání s maturitou + 5 let praxe);
  • minimálně 1 rok praxe v personalistice podmínkou;
  • znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů;
  • výbornou znalost MS Excel a dalších aplikací MS Office;
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
  • zkušenost s prací v HR systémech výhodou;
  • analytické myšlení;
  • příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti;
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč);
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 2. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava