Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/ka personalistiky pro fakulty a rektorátní pracoviště
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka personalistiky pro fakulty a rektorátní pracoviště
Baví Vás práce s lidmi a současně rád/a tvoříte smlouvy a organizujete si pracovní čas? Máte analytické myšlení? Když znáte cíl, sám/sama si najdete k cestu k jeho splnění tak, aby bylo včas vše hotovo? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak hledáme právě Vás!
Kde budete práci vykonávat?
Ostravská univerzita má několik součástí (6 fakult, 1 ústav, rektorát a celouniverzitní pracoviště). Pozice personalisty/ky je koncipovaná jako pozice, kdy je možný výkon na jedné ze součástí univerzity nebo na několika z nich.
Kdy vás u nás přivítáme?
- 1. srpna 2024, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co Vás u nás čeká?
- příprava smluv a administrace nástupu zaměstnanců;
- vedení osobních spisů zaměstnanců, administrace změn v pracovněprávních vztazích a ve mzdách;
- příprava dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr;
- kontrola podkladů pro mzdovou účtárnu;
- příprava podkladů pro sestavení mzdových rozpočtů;
- agenda lékařských prohlídek zaměstnanců;
- komunikace se zahraničními zaměstnanci;
- administrace výběrových řízení;
- podpora vedoucích zaměstnanců v HR oblasti;
- další běžná personální agenda.
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání I. stupně (popř. SŠ vzdělání s maturitou + 5 let praxe);
- minimálně 1 rok praxe v personalistice podmínkou;
- znalost zákoníku práce a dalších pracovněprávních předpisů;
- výbornou znalost MS Excel a dalších aplikací MS Office;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
- zkušenost s prací v HR systémech výhodou;
- analytické myšlení;
- příjemné vystupování a dobré komunikační dovednosti;
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč);
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 2. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných životopisů. Do druhého kola – osobní pohovor – budou pozváni pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava