Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Asistent/ka Poradenského a kariérního centra
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- asistent/ka Poradenského a kariérního centra
Nehledáme pouze někoho „na vaření kávy“, nýbrž někoho, kdo nám bude nepostradatelnou pravou rukou a duší naší kanceláře – systematického, zodpovědného a samostatného člověka. Naše práce spočívá zejména v komunikaci, ať už přímou, nebo papírovou formou. Tato pozice je tedy vhodná pro toho, kdo je komunikativní a současně administrativní talent a komu neunikne žádný detail. Pokud se tedy nebojíte jednat s lidmi, řešit různé – i nečekané situace a rádi ve věcech (papírech) udržujete pořádek, pak možná hledáme právě vás!
Kdy vás u nás přivítáme?
- 1. srpna 2024, případně dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co bude náplní vaší práce?
- zajištění administrativního chodu Poradenského a kariérního centra – např. evidence docházek, administrace cestovních příkazů apod.;
- přivítání a zajištění servisu návštěvám PKC;
- účast na poradách PKC, zhotovování zápisů z porad a zajištění úkolů, které z nich vyplývají;
- organizační a administrativní zajištění akcí PKC – například rezervace prostor, pozvánky, občerstvení, komunikace s účastníky akce, evidence účastníků, karty účastníků, evaluace akcí, povinná publicita spojená s projektem;
- zpracovávání poptávky, průzkumů trhu – komunikace s dodavateli, zajištění administrace objednávek a smluv;
- zajištění a uchovávání korespondence PKC; prezenční listiny; pozvánky apod.;
- správa sociálních sítí PKC;
- úzká spolupráce s vedoucím PKC a plnění dalších úkolů vyplývajících z projektu podle pokynů nadřízeného pracovníka.
Co očekáváme my od vás?
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou;
- základní znalost anglického jazyka – alespoň na úrovni A2;
- velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování a profesionalitu;
- zodpovědný a proaktivní přístup;
- flexibilitu;
- zkušenost na obdobné pozici výhodou.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 160,-/den (příspěvek zaměstnavatele 88,-/stravenka);
- pružnou pracovní dobu;
- možnost příležitostné práce z domova;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
- a mnoho dalšího!
V rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 13. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- podepsaný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis.
První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava