Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Asistent/ka Poradenského a kariérního centra

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • asistent/ka Poradenského a kariérního centra

Nehledáme pouze někoho „na vaření kávy“, nýbrž někoho, kdo nám bude nepostradatelnou pravou rukou a duší naší kanceláře – systematického, zodpovědného a samostatného člověka. Naše práce spočívá zejména v komunikaci, ať už přímou, nebo papírovou formou. Tato pozice je tedy vhodná pro toho, kdo je komunikativní a současně administrativní talent a komu neunikne žádný detail. Pokud se tedy nebojíte jednat s lidmi, řešit různé – i nečekané situace a rádi ve věcech (papírech) udržujete pořádek, pak možná hledáme právě vás!

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. srpna 2024, případně dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co bude náplní vaší práce?

  • zajištění administrativního chodu Poradenského a kariérního centra – např. evidence docházek, administrace cestovních příkazů apod.;
  • přivítání a zajištění servisu návštěvám PKC;
  • účast na poradách PKC, zhotovování zápisů z porad a zajištění úkolů, které z nich vyplývají;
  • organizační a administrativní zajištění akcí PKC – například rezervace prostor, pozvánky, občerstvení, komunikace s účastníky akce, evidence účastníků, karty účastníků, evaluace akcí, povinná publicita spojená s projektem;
  • zpracovávání poptávky, průzkumů trhu – komunikace s dodavateli, zajištění administrace objednávek a smluv;
  • zajištění a uchovávání korespondence PKC; prezenční listiny; pozvánky apod.;
  • správa sociálních sítí PKC;
  • úzká spolupráce s vedoucím PKC a plnění dalších úkolů vyplývajících z projektu podle pokynů nadřízeného pracovníka.

Co očekáváme my od vás?

  • ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou;
  • základní znalost anglického jazyka – alespoň na úrovni A2;
  • velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování a profesionalitu;
  • zodpovědný a proaktivní přístup;
  • flexibilitu;
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 160,-/den (příspěvek zaměstnavatele 88,-/stravenka);
  • pružnou pracovní dobu;
  • možnost příležitostné práce z domova;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy
  • a mnoho dalšího!

V rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 13. července 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava