Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Studijní poradce / poradkyně (zástup za MD/RD)

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • studijní poradce / poradkyně (zástup za MD/RD)

Jste talent na administrativu, máte příjemné vystupování, pochopení pro problémy druhých, a zároveň umíte dobře pracovat s informacemi a předávat je dál? Dokážete myslet inovativně a zajímáte se o novinky ze studijního světa? V tom případě možná hledáme právě vás!

Staňte se součástí týmu poradců, kterým leží na srdci, aby se studentům Ostravské dařilo ve studiu a měli se kam obrátit, když potřebují poradit. Pomáhejte jim překonávat obtíže na jejich cestě studiem.

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. července 2024 (případně dle dohody);
  • pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou – jedná se o zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Popis pozice aneb co vás čeká:

  • nejvíce času budete trávit odpovídáním (ať už telefonicky, v chatu nebo e-mailem) na dotazy uchazečů o studium na Ostravské a studentů, kteří potřebují radu ohledně studia – vyhledáte pro ně odpovědi v zákonech nebo za pomoci jiných zdrojů a odpovíte jim srozumitelnou formou tak, aby pro ně byla vaše odpověď opravdu užitečná;
  • povedete individuální konzultace s uchazeči a studenty a budete jim pomáhat při výběru nebo změně studia;
  • budete si všímat, co se na Ostravské zrovna děje, a vymýšlet, jakým způsobem studentům zprostředkovat nejen studijní informace;
  • vaším dalším úkolem bude správa a přidávání obsahu na sociální sítě – propagace našich akcí, ale i sdílení užitečných informací (viz naše sociální sítě);
  • budete vytvářet a aktualizovat různé pomocné materiály pro studenty (např. Kapesní průvodce studenta);
  • dále budete reprezentovat Ostravskou univerzitu na prezentačních akcích a veletrzích (např. Gaudeamus);
  • povedete skupinové kurzy se studijní tematikou např: Jak si vybrat studijní obor (uchazeči), workshop/y v rámci studijních čtvrtků (studenti) apod.;
  • v neposlední řadě se budete podílet na organizací akcí, a to od fáze plánování, přes propagaci až po realizaci.

Jak si vás představujeme?

  • vystudoval/a jste vysokou školu a máte tedy vlastní zkušenosti se studiem – zkušenosti přímo z Ostravské jsou jednoznačnou výhodou;
  • vaše praxe není až tolik podstatná, důležitá je pro nás vaše energie a vize – uplatníte zde svůj administrativní i prezentační talent, a pokud už jste někdy fungoval/a jako poradce, bude to pro vás plus;
  • dobře víte, že nestačí „jen“ odpovídat na dotazy, ale že je třeba studenty dobře informovat a vzdělávat je k tomu, aby si uměli pomoci sami;
  • umíte prezentovat a školit tak, že je radost vás poslouchat, a nebojíte se ve spolupráci s týmem připravovat a koordinovat prezentační akce;
  • nechybí vám empatie a trpělivost a dokážete být partnerem nejen uchazečům a studentům, ale i vašim kolegům z univerzity;
  • dotahujete věci do konce;
  • ovládáte AJ na úrovni B2 a dokážete vést v angličtině konzultace i prezentace pro zahraniční studenty;
  • jste organizačně zdatný/á;
  • jste lačná/ý po novinkách ze studijního světa a podle nich dokážete navrhovat vylepšení a sám/sama je i realizovat;
  • umíte dobře pracovat s počítačem a ovládáte i správu sociálních sítí.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení (po zkušební době);
  • stravenky v hodnotě 160 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88 Kč, podíl zaměstnance 72 Kč);
  • plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
  • příjemné pracovní prostředí;
  • rozmanitou a smysluplnou práci, ve které se nebudete nudit;
  • možnost občasné práce z domova;
  • volný přístup do vzdělávacího produktu Seduo;
  • kurzy anglického jazyka zdarma;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • firemní školku Elánek;
  • možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny.

Je tahle práce přesně to, co hledáte?

V tom případě pro vás bude snadné napsat, ve které oblasti se studenti „zadrhávají“ a navrhnout, jakým způsobem by toto šlo zlepšit. Vytvořte a zašlete jakýkoliv ukázkový produkt, který pomůže studentům s jejich problémem ve studiu nebo ve studijních dovednostech a přiložte jej k přihlášce.

Alternativní úkol:

Zpracujte čtvrtletní PLÁN PŘÍSPĚVKŮ na sociální sítě pro období říjen–prosinec. Obsahem mohou být příspěvky, reels, videa, infografika apod., které zlepší studijní dovednosti a informovanost studentů. Cílem je ulehčit studentům orientaci ve studijních povinnostech a dozvědět se zajímavé tipy, které se jim budou během studia hodit. Představivosti se meze nekladou. Pokud vás napadne cokoliv dalšího, co s tím souvisí, neváhejte to zmínit.

Svou práci / svůj produkt pošlete spolu se svým CV a motivačním dopisem. Už teď se na ně těšíme!

Zaujala vás naše nabídka?

Za kompletní se považuje odpověď, která bude zaslána nejpozději do 30. května 2024 (včetně) na adresu personalni.rek@osu.cz a bude obsahovat tyto doklady:

První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, prodloužit, přerušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava