Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Studijní poradce / poradkyně (zástup za MD/RD)
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- studijní poradce / poradkyně (zástup za MD/RD)
Jste talent na administrativu, máte příjemné vystupování, pochopení pro problémy druhých, a zároveň umíte dobře pracovat s informacemi a předávat je dál? Dokážete myslet inovativně a zajímáte se o novinky ze studijního světa? V tom případě možná hledáme právě vás!
Staňte se součástí týmu poradců, kterým leží na srdci, aby se studentům Ostravské dařilo ve studiu a měli se kam obrátit, když potřebují poradit. Pomáhejte jim překonávat obtíže na jejich cestě studiem.
Kdy vás u nás přivítáme?
- 1. července 2024 (případně dle dohody);
- pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou – jedná se o zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Popis pozice aneb co vás čeká:
- nejvíce času budete trávit odpovídáním (ať už telefonicky, v chatu nebo e-mailem) na dotazy uchazečů o studium na Ostravské a studentů, kteří potřebují radu ohledně studia – vyhledáte pro ně odpovědi v zákonech nebo za pomoci jiných zdrojů a odpovíte jim srozumitelnou formou tak, aby pro ně byla vaše odpověď opravdu užitečná;
- povedete individuální konzultace s uchazeči a studenty a budete jim pomáhat při výběru nebo změně studia;
- budete si všímat, co se na Ostravské zrovna děje, a vymýšlet, jakým způsobem studentům zprostředkovat nejen studijní informace;
- vaším dalším úkolem bude správa a přidávání obsahu na sociální sítě – propagace našich akcí, ale i sdílení užitečných informací (viz naše sociální sítě);
- budete vytvářet a aktualizovat různé pomocné materiály pro studenty (např. Kapesní průvodce studenta);
- dále budete reprezentovat Ostravskou univerzitu na prezentačních akcích a veletrzích (např. Gaudeamus);
- povedete skupinové kurzy se studijní tematikou např: Jak si vybrat studijní obor (uchazeči), workshop/y v rámci studijních čtvrtků (studenti) apod.;
- v neposlední řadě se budete podílet na organizací akcí, a to od fáze plánování, přes propagaci až po realizaci.
Jak si vás představujeme?
- vystudoval/a jste vysokou školu a máte tedy vlastní zkušenosti se studiem – zkušenosti přímo z Ostravské jsou jednoznačnou výhodou;
- vaše praxe není až tolik podstatná, důležitá je pro nás vaše energie a vize – uplatníte zde svůj administrativní i prezentační talent, a pokud už jste někdy fungoval/a jako poradce, bude to pro vás plus;
- dobře víte, že nestačí „jen“ odpovídat na dotazy, ale že je třeba studenty dobře informovat a vzdělávat je k tomu, aby si uměli pomoci sami;
- umíte prezentovat a školit tak, že je radost vás poslouchat, a nebojíte se ve spolupráci s týmem připravovat a koordinovat prezentační akce;
- nechybí vám empatie a trpělivost a dokážete být partnerem nejen uchazečům a studentům, ale i vašim kolegům z univerzity;
- dotahujete věci do konce;
- ovládáte AJ na úrovni B2 a dokážete vést v angličtině konzultace i prezentace pro zahraniční studenty;
- jste organizačně zdatný/á;
- jste lačná/ý po novinkách ze studijního světa a podle nich dokážete navrhovat vylepšení a sám/sama je i realizovat;
- umíte dobře pracovat s počítačem a ovládáte i správu sociálních sítí.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení (po zkušební době);
- stravenky v hodnotě 160 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88 Kč, podíl zaměstnance 72 Kč);
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
- příjemné pracovní prostředí;
- rozmanitou a smysluplnou práci, ve které se nebudete nudit;
- možnost občasné práce z domova;
- volný přístup do vzdělávacího produktu Seduo;
- kurzy anglického jazyka zdarma;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny.
Je tahle práce přesně to, co hledáte?
V tom případě pro vás bude snadné napsat, ve které oblasti se studenti „zadrhávají“ a navrhnout, jakým způsobem by toto šlo zlepšit. Vytvořte a zašlete jakýkoliv ukázkový produkt, který pomůže studentům s jejich problémem ve studiu nebo ve studijních dovednostech a přiložte jej k přihlášce.
Alternativní úkol:
Zpracujte čtvrtletní PLÁN PŘÍSPĚVKŮ na sociální sítě pro období říjen–prosinec. Obsahem mohou být příspěvky, reels, videa, infografika apod., které zlepší studijní dovednosti a informovanost studentů. Cílem je ulehčit studentům orientaci ve studijních povinnostech a dozvědět se zajímavé tipy, které se jim budou během studia hodit. Představivosti se meze nekladou. Pokud vás napadne cokoliv dalšího, co s tím souvisí, neváhejte to zmínit.
Svou práci / svůj produkt pošlete spolu se svým CV a motivačním dopisem. Už teď se na ně těšíme!
Zaujala vás naše nabídka?
Za kompletní se považuje odpověď, která bude zaslána nejpozději do 30. května 2024 (včetně) na adresu personalni.rek@osu.cz a bude obsahovat tyto doklady:
- vyplněný souhlas se zpracováním osobních údajů 4,03 MB
- strukturovaný životopis;
- motivační dopis;
- vypracovaný úkol, viz zadání výše.
První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, prodloužit, přerušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava