Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/ka (juniorní pozice) nebo odborný/á referent/ka (seniorní pozice) oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka (juniorní pozice) nebo odborný/á referent/ka (seniorní pozice) oddělení pro studium a celoživotní vzdělávání
Máte rád/a jasná pravidla a vyřizování administrativní agendy? Domluvíte se anglicky? Chcete se podílet na rozvoji oblasti celoživotního vzdělávání? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak neváhejte a napište nám! Rádi Vás mezi námi přivítáme.
Kdy Vás mezi námi přivítáme?
- 1. ledna 2024, případně dle dohody
Kde budete práci vykonávat?
- pracoviště je umístěno v budově Rektorátu v centru Ostravy
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co Vás u nás čeká?
- zajišťování agendy uznávání (posuzování) zahraničního vzdělání pro uchazeče o studium a uznávání zahraničního vysokoškolského vzdělání a kvalifikace (obecná „nostrifikace&Ldquo;);
- komunikace se zahraničními institucemi, univerzitami, studenty v oblasti uznávání (posuzování) zahraničního vzdělání;
- příprava podkladů v oblasti uznávání (posuzování) zahraničního vzdělání;
- zajišťování agendy přijímacího řízení na úrovni rektorátu univerzity;
- vedení správních řízení ve vymezených oblastech;
- spolupráce se studijními odděleními jednotlivých fakult;
- můžete se podílet na tvorbě strategie pro oblast celoživotního vzdělávání;
- další administrativní činnosti související s oblastí studia a celoživotního vzdělávání.
Co od Vás očekáváme?
- vystudoval/a jste vysokou školu (min. Bc.) a máte vlastní zkušenosti se zpracováním ucelené agendy (zkušenost s vedením správního řízení oceníme);
- v případě seniorní pozice je vyžadována předchozí praxe v oblasti správního řízení nebo praxe v oblasti agendy celoživotního vzdělávání;
- příjemné vystupování dobré komunikační dovednosti;
- loajalitu;
- výbornou znalost aplikací MS Office a práce na PC;
- dotahujete věci do konce a každou komunikaci zvládnete zanést do databáze tak, abyste se v ní vyznal/a nejen Vy, ale i kolegové;
- jste organizačně zdatný/á a umíte si sám/a jednotlivé etapy práce naplánovat, propagovat a nakonec je i realizovat, a to i v případě, že je nutné přecházet průběžně k různým agendám a případům;
- rád/a o věcech přemýšlíte a umíte myšlenky a závěry zpracovat do srozumitelného textu (u odůvodnění správních rozhodnutí je to nezbytné);
- nebojíte se komunikace ani v případě, že je potřebovat prezentovat negativní a nepopulární závěry;
- znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1 (angličtinu skutečně budete aktivně využívat;
- výhodou je předchozí zkušenost se správní agendou a agendou celoživotního vzdělávání.
Co nabízíme? Kromě zajímavé práce v příjemném kolektivu:
- u seniorní pozice Vás naučíme specifika správního řízení na vysoké škole (nutná znalost správního řízení) a umožníme Vám podílet se na tvorbě koncepce oddělení a agendy celoživotního vzdělávání;
- u juniorní pozice Vás naučíme správní řízení a související agendu od začátku;
- nabízíme kurzy anglického jazyka zdarma;
- 6 týdnů dovolené;
- 5 dnů volna k léčení (po zkušební době);
- stravenky ve výši 160 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, příspěvek zaměstnance 72,- Kč);
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
- občasnou možnost práce z domova;
- podporu sportovních aktivit;
- příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí;
- zajímavou a rozmanitou práci, ve které se nikdy nebudete nudit;
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Do 30. listopadu 2023 (včetně) nám zašlete: motivační dopis, strukturovaný životopis a souhlas se zpracováním osobních údajů na adresu .
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo pozvat k ústní části VŘ jen vybrané uchazeče/ky a také výběrové řízení zrušit.
Těšíme se na Vás.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava