Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Referent/ka personalistiky nebo personální specialista/ka pro fakulty a rektorátní pracoviště (senior pozice)

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka personalistiky nebo personální specialista/ka pro fakulty a rektorátní pracoviště (senior pozice)

Baví Vás práce s lidmi a současně rád/a tvoříte smlouvy a organizujete si pracovní čas? Máte rád/a samostatnost? Když znáte cíl, sám/sama si najdete k cestu k jeho splnění tak, aby bylo včas vše hotovo? Zajímají vás podmínky žen na mateřské dovolené, kariérní rozvoj zaměstnanců, sociální bezpečí na pracovišti a chcete se podílet na tvorbě příjemného pracovního klimatu na pracovišti? Rád/a byste pracoval/a v centru Ostravy u významné vzdělávací instituce? Pak hledáme právě Vás!

Kdy Vás mezi námi přivítáme?

  • 1. prosince 2023, případně dle dohody

Kde budete práci vykonávat?

  • Ostravská univerzita má několik součástí (6 fakult, 1 ústav, rektorát a celouniverzitní pracoviště). Pozice personalisty/ky je koncipovaná jako pozice, kdy je možný výkon na jedné ze součástí univerzity nebo na několika z nich.

Co Vás u nás čeká?

  • administrace výběrových řízení:
    • zveřejňování pracovních nabídek,
    • komunikace s uchazeči,
    • příprava a vedení výběrového řízení,
    • oslovení vybraných uchazečů a zpracování podkladů pro nástup zaměstnance;
  • příprava smluv a administrace nástupu zaměstnanců;
  • vedení osobních spisů zaměstnanců, administrace změn v pracovněprávních vztazích a ve mzdách;
  • kontrola podkladů pro mzdovou účtárnu;
  • komunikace se zahraničními zaměstnanci;
  • příprava podkladů pro sestavení mzdových rozpočtů;
  • další běžná personální agenda.

Co od Vás očekáváme?

  • u pozice specialisty – VŠ vzdělání II. stupně (popř. VŠ vzdělání I. stupně + 5 let praxe);
  • u pozice referenta – VŠ vzdělání I. stupně (popř. SŠ vzdělání s maturitou + 5 let praxe);
  • příjemné vystupování dobré komunikační dovednosti;
  • loajalitu;
  • výbornou znalost aplikací MS Office a práce na PC;
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědný přístup a pracovitost;
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B1;
  • zkušenosti z oblasti personalistky a znalost pracovněprávní problematiky.

Co nabízíme? Kromě zajímavé práce v příjemném kolektivu:

  • naučíme Vás specifika personalistiky na vysoké škole (nutná znalost základů personalistiky);
  • nabízíme kurzy anglického jazyka zdarma;
  • 6 týdnů dovolené;
  • 5 dnů volna k léčení (po zkušební době);
  • stravenky ve výši 160 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, příspěvek zaměstnance 72,- Kč);
  • plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
  • občasná možnost práce z domova;
  • podpora sportovních aktivit;
  • příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí;
  • zajímavou a rozmanitou práci, ve které se nikdy nebudete nudit;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou – V případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala Vás naše nabídka?

Do 24. listopadu 2023 (včetně) nám zašlete motivační dopis, strukturovaný životopis, souhlas se zpracováním osobních údajů a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání na adresu .

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo pozvat k ústní části VŘ jen vybrané uchazeče/ky a také výběrové řízení zrušit.

Těšíme se na Vás.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava