Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent/ka pro vědu a výzkum
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- referent/ka pro vědu a výzkum
Kdy vás mezi námi přivítáme?
- listopad 2023 nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co bude vaší náplní práce:
- dohled a odpovědnost nad činností a odbornou úrovní práce referátu pro VaV;
- zpracování a kontrola dokumentace k VaV aktivitám a výstupům;
- administrace dotazů z oblasti VaV;
- administrace stipendijního programu na podporu talentovaných studentů;
- organizace zasedání a vedení agendy Etické komise pro výzkum;
- organizace zasedání a vedení agendy Ediční komise OU;
- organizační činnosti spojené s doktorským studiem, např. organizace a související administrace specifických externích kurzů v rámci „doktorské školy“ nebo administrace interních grantových soutěží pro doktorandy;
- sběr a zpracování podkladů do různých zpráv pro Rektorát, MŠMT, ČSU a další orgány, např. Výroční zprávy o činnosti OU, přehledu čerpání prostředků v souvislosti s politikou open science apod.;
- komunikace s MŠMT a dalšími orgány ve věcech souvisejících s rezortem vědy, výzkumu a umělecké činnosti, např. sledování výzev a podání žádostí o vyplacení institucionální podpory, poskytování vyžádaných informací apod.;
- spolupráce s univerzitní knihovnou na sdílených agendách (open science, open access, ediční činnost, SW na detekci plagiátorství apod.);
- administrativní agenda související s rejstříky a celouniverzitními přístupy (Web of Science, Transparency register EU apod.);
- zpracování interních norem a vnitřních předpisů v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti.
Co od vás očekáváme?
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, popř. v bakalářském studijním programu + 5 let praxe v oboru;
- znalost systému podpory VaV v ČR výhodou;
- dobrá komunikační a organizační schopnost;
- znalost anglického jazyka min. na úrovni B2;
- schopnost samostatné práce i spolupráce v menším týmu;
- kultivovaný projev a vystupování;
- zkušenost s vedením administrativy;
- tvůrčí schopnost k řešení problémů;
- dobrá znalost práce na PC, MS Office (znalost kontingenčních tabulek výhodou);
- aktivní přístup, flexibilita, systematičnost, spolehlivost;
- ochotnu se dále rozvíjet – agenda se neustále rozrůstá a mění, žádá si neustálé zdokonalování a přizpůsobování (nejedná se o jednotvárnou práci).
Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dní volna k léčení (po zkušební době);
- stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč);
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
- příležitost se dále vzdělávat;
- možnost občasné práce z domova;
- samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy;
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu zasílejte strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení nejpozději do 13. října 2023.
V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní jen vybraní zájemci.
V případě zvýšeného zájmu o nabízenou pozici si OU vyhrazuje právo ukončit výběrové řízení před výše uvedeným datem.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava