Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Referent/ka pro vědu a výzkum

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • referent/ka pro vědu a výzkum

Kdy vás mezi námi přivítáme?

  • listopad 2023 nebo dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100 %

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co bude vaší náplní práce:

  • dohled a odpovědnost nad činností a odbornou úrovní práce referátu pro VaV;
  • zpracování a kontrola dokumentace k VaV aktivitám a výstupům;
  • administrace dotazů z oblasti VaV;
  • administrace stipendijního programu na podporu talentovaných studentů;
  • organizace zasedání a vedení agendy Etické komise pro výzkum;
  • organizace zasedání a vedení agendy Ediční komise OU;
  • organizační činnosti spojené s doktorským studiem, např. organizace a související administrace specifických externích kurzů v rámci „doktorské školy“ nebo administrace interních grantových soutěží pro doktorandy;
  • sběr a zpracování podkladů do různých zpráv pro Rektorát, MŠMT, ČSU a další orgány, např. Výroční zprávy o činnosti OU, přehledu čerpání prostředků v souvislosti s politikou open science apod.;
  • komunikace s MŠMT a dalšími orgány ve věcech souvisejících s rezortem vědy, výzkumu a umělecké činnosti, např. sledování výzev a podání žádostí o vyplacení institucionální podpory, poskytování vyžádaných informací apod.;
  • spolupráce s univerzitní knihovnou na sdílených agendách (open science, open access, ediční činnost, SW na detekci plagiátorství apod.);
  • administrativní agenda související s rejstříky a celouniverzitními přístupy (Web of Science, Transparency register EU apod.);
  • zpracování interních norem a vnitřních předpisů v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti.

Co od vás očekáváme?

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, popř. v bakalářském studijním programu + 5 let praxe v oboru;
  • znalost systému podpory VaV v ČR výhodou;
  • dobrá komunikační a organizační schopnost;
  • znalost anglického jazyka min. na úrovni B2;
  • schopnost samostatné práce i spolupráce v menším týmu;
  • kultivovaný projev a vystupování;
  • zkušenost s vedením administrativy;
  • tvůrčí schopnost k řešení problémů;
  • dobrá znalost práce na PC, MS Office (znalost kontingenčních tabulek výhodou);
  • aktivní přístup, flexibilita, systematičnost, spolehlivost;
  • ochotnu se dále rozvíjet – agenda se neustále rozrůstá a mění, žádá si neustálé zdokonalování a přizpůsobování (nejedná se o jednotvárnou práci).

Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dní volna k léčení (po zkušební době);
  • stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč);
  • plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
  • příležitost se dále vzdělávat;
  • možnost občasné práce z domova;
  • samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu zasílejte strukturovaný profesní životopis, motivační dopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení nejpozději do 13. října 2023.

V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní jen vybraní zájemci.

V případě zvýšeného zájmu o nabízenou pozici si OU vyhrazuje právo ukončit výběrové řízení před výše uvedeným datem.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava