Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Referent pro VaV
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- Referent pro VaV
Kdy Vás mezi námi přivítáme?
- podle dohody
Co bude vaší náplní práce:
- administrace vědeckých projektů a grantů financovaných z veřejných nebo zahraničních prostředků
- administrativní podpora při přípravě projektových a/nebo grantových žádostí
- zpracování a kontrola dokumentace k aktivitám a jejich výstupům
- samostatné zpracování dílčích úkolů v rámci realizace aktivit rozvojových a strategických projektů
- zajišťování všech potřebných dokumentů ze strany Rektorátu a podporu při kontrole a ukončování projektu a zajištění jeho udržitelnosti
- administrace stipendijního programu na podporu talentovaných studentů
- organizační činnosti v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti, organizace zasedání a vedení agendy Etické komise pro výzkum
- organizační činnosti spojené s doktorským studiem, např. organizace a související administrace specifických externích kurzů v rámci „doktorské školy“ nebo administrace specifických grantových soutěží pro doktorandy
- sběr a zpracování podkladů do různých zpráv pro Rektorát, MŠMT, ČSU a další orgány, např. Výroční zprávy o činnosti OU, přehledu čerpání prostředků v souvislosti s politikou open science apod.
- komunikace s MŠMT a dalšími orgány ve věcech souvisejících s rezortem vědy, výzkumu a umělecké činnosti, např. sledování výzev a podání žádostí o vyplacení institucionální podpory, poskytování vyžádaných informací apod.
- spolupráce s univerzitní knihovnou na sdílených agendách (open science, open access, ediční činnost, SW na detekci plagiátorství apod.)
- administrativní agenda související s rejstříky a celouniverzitními přístupy (Web of Science, Transparency register EU, apod.)
- zpracování interních norem a vnitřních předpisů v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti
Co od Vás očekáváme?
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, popř. v bakalářském studijním programu + 5 let praxe v oboru
- zkušenost v oblasti administrace projektu a grantů výhodou
- znalost systému podpory VaV v ČR, popř. v EU výhodou
- dobrá komunikační a organizační schopnost
- znalost anglického jazyka min. na úrovni B2
- schopnost týmové spolupráce
- tvůrčí schopnost k řešení problémů
- dobrá znalost práce na PC, MS Office
- aktivní přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost
Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
- 5 dní volna k léčení (po zkušební době)
- stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč)
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou
- příležitost se dále vzdělávat
- možnost občasné práce z domova
- samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku, v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
Zaujala Vás naše nabídka?
Do 24. dubna 2023 nám na adresu zašlete níže uvedené dokumenty:
- vyplněný souhlas se zpracováním osobních údajů 4,03 MB;
- strukturovaný profesní životopis;
- motivační dopis.
V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis. Do druhého kola - na osobní pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.
V případě zvýšeného zájmu o nabízenou pozici si OU vyhrazuje právo ukončit výběrové řízení před výše uvedeným datem.
Kontakt:
Ostravská univerzita
Ing. Linda Křívová
personální oddělení
E-mail:
Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava-Moravská Ostrava