Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Referent pro VaV

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • Referent pro VaV

Kdy Vás mezi námi přivítáme?

  • podle dohody

Co bude vaší náplní práce:

  • administrace vědeckých projektů a grantů financovaných z veřejných nebo zahraničních prostředků
  • administrativní podpora při přípravě projektových a/nebo grantových žádostí
  • zpracování a kontrola dokumentace k aktivitám a jejich výstupům
  • samostatné zpracování dílčích úkolů v rámci realizace aktivit rozvojových a strategických projektů
  • zajišťování všech potřebných dokumentů ze strany Rektorátu a podporu při kontrole a ukončování projektu a zajištění jeho udržitelnosti
  • administrace stipendijního programu na podporu talentovaných studentů
  • organizační činnosti v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti, organizace zasedání a vedení agendy Etické komise pro výzkum
  • organizační činnosti spojené s doktorským studiem, např. organizace a související administrace specifických externích kurzů v rámci „doktorské školy“ nebo administrace specifických grantových soutěží pro doktorandy
  • sběr a zpracování podkladů do různých zpráv pro Rektorát, MŠMT, ČSU a další orgány, např. Výroční zprávy o činnosti OU, přehledu čerpání prostředků v souvislosti s politikou open science apod.
  • komunikace s MŠMT a dalšími orgány ve věcech souvisejících s rezortem vědy, výzkumu a umělecké činnosti, např. sledování výzev a podání žádostí o vyplacení institucionální podpory, poskytování vyžádaných informací apod.
  • spolupráce s univerzitní knihovnou na sdílených agendách (open science, open access, ediční činnost, SW na detekci plagiátorství apod.)
  • administrativní agenda související s rejstříky a celouniverzitními přístupy (Web of Science, Transparency register EU, apod.)
  • zpracování interních norem a vnitřních předpisů v rezortu vědy, výzkumu a umělecké činnosti

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, popř. v bakalářském studijním programu + 5 let praxe v oboru
  • zkušenost v oblasti administrace projektu a grantů výhodou
  • znalost systému podpory VaV v ČR, popř. v EU výhodou
  • dobrá komunikační a organizační schopnost
  • znalost anglického jazyka min. na úrovni B2
  • schopnost týmové spolupráce
  • tvůrčí schopnost k řešení problémů
  • dobrá znalost práce na PC, MS Office
  • aktivní přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost, spolehlivost

Proč k nám? Kromě zajímavé práce a příjemného kolektivu nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok
  • 5 dní volna k léčení (po zkušební době)
  • stravenky v hodnotě 160,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 88,- Kč, podíl zaměstnance 72,- Kč)
  • plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou
  • příležitost se dále vzdělávat
  • možnost občasné práce z domova
  • samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí v centru Ostravy
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku, v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje

Zaujala Vás naše nabídka?

Do 24. dubna 2023 nám na adresu zašlete níže uvedené dokumenty:

V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis. Do druhého kola - na osobní pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.

V případě zvýšeného zájmu o nabízenou pozici si OU vyhrazuje právo ukončit výběrové řízení před výše uvedeným datem.

Kontakt:

Ostravská univerzita
Ing. Linda Křívová
personální oddělení
E-mail:

Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava-Moravská Ostrava