Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Asistent/asistentka kvestora a prorektorů/kanceláře rektora
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
- asistent/asistentka kvestora a prorektorů/kanceláře rektora
Zajímá Vás prostředí univerzity a rád/ráda byste zde pracoval/pracovala? Rád/ráda komunikujete s lidmi? Administrativa Vám není cizí? Domluvíte se anglicky? Pak neváhejte a napište nám! Rádi Vás mezi námi přivítáme.
Kdy Vás mezi námi přivítáme?
- říjen 2022, případně podle dohody
Co Vás v práci zejména čeká?
Čeká Vás dobrý kolektiv, příjemné prostřední univerzity a zajímavá práce. Budete se podílet například na:
- zajištění chodu kanceláře kvestora a prorektorů (zejména prorektora pro vědu a uměleckou činnost)
- evidenci pošty, docházky,
- přípravě podkladů na jednání,
- zpracování textů, prezentací a tabulek,
- účasti na jednáních a zpracování zápisů z nich,
- tvorbě objednávek, poptávek,
- přípravě podkladů k fakturaci,
- archivaci, skartaci,
- organizaci zasedání vědecké rady a dalších událostí,
- administraci habilitačních a jmenovacích řízení.
Co od Vás očekáváme?
Očekáváme chuť spolupracovat, pracovat a rozvíjet se v rámci kolektivu. Dále očekáváme:
- min. středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, VŠ výhodou
- velmi dobrou uživatelskou znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, internet),
- výbornou znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (B1/B2),
- praxi na podobné pozici vnímáme jako výhodu,
- organizační a komunikační schopnosti, ochotu učit se novým věcem,
- pečlivost a samostatnost, týmové myšlení,
- časovou flexibilitu
Co dalšího Vás čeká?
Čeká Vás nové prostředí, nové možnosti, noví kolegové. Nabízíme také:
- 6 týdnů dovolené,
- 5 dní volna k léčení (po zkušební době),
- stravenky v hodnotě 130,- Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 71,- Kč, podíl zaměstnance 59,- Kč),
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou,
- příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí,
- velice přátelské pracovní prostředí a kancelář v příjemné budově rektorátu v centru Ostravy,
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu jednoho roku, v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje
Zaujala Vás naše nabídka?
Do 16. září 2022 nám na adresu zašlete svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů.
V prvním kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis.
Do druhého kola - na osobní pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.
Těšíme se na vás.
Kontakt:
Ostravská univerzita
JUDr. Jana Pająk, LL.M., MBA
Vedoucí Centra pro řízení lidských zdrojů
e-mail:
Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava