Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Mzdová účetní / vedoucí mzdová účetní
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- mzdová účetní / vedoucí mzdová účetní
Máte praxi v oblasti zpracování mezd a zajišťování veškerých zákonných povinností spojených se zpracováním mzdové agendy? Setkal/a jste se se zpracováním mezd u občanů z Evropské unie (mimo ČR)? Máte praxi v personální agendě? Pokud jste na předchozí otázky odpověděl/a kladně, pak neváhejte a přihlaste se! Práce probíhá v přátelském kolektivu týmů mzdových účetních a personalistek a čekají Vás i zaměstnanecké výhody.
Kdy Vás mezi námi přivítáme?
- prosinec 2021, případně podle dohody
Co Vás v práci zejména čeká?
- zajišťování veškerých zákonných povinností spojených se zpracováním mzdové agendy;
- zpracovávání měsíčních mezd k výplatám, včetně veškerých odvodů na sociální a zdravotní pojištění, zákonného pojištění odpovědnosti zaměstnavatele, příkazů k úhradě, dále zpracování podkladů pro zaúčtování do účetnictví;
- provedení ročního zúčtování daně z příjmů;
- vypracování potvrzení o příjmech ze závislé činnosti;
- zpracování veškerých hlášení týkajících se mezd;
- zpracování evidence nemocenských dávek;
- zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců na zdravotní pojišťovny a příslušnou správu sociálního zabezpečení;
- zpracování agendy cizinců;
- evidence a zpracování exekucí zaměstnanců;
- poskytování součinnosti při kontrolách prováděných finančním úřadem, Úřadem práce, správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami, poskytovateli dotací či příspěvků a dalšími institucemi;
- provádění odvodů pojistného a dalších plateb spojených se zúčtováním mezd do Polska a na Slovensko;
- propojování mzdové a personální agendy.
Co od Vás očekáváme?
- praxe v oblasti mzdové agendy alespoň 5 let;
- zkušenosti s vedením personální agendy výhodou;
- znalost související legislativy České republiky;
- orientace ve zpracování mezd pro Polsko a Slovensko;
- znalost anglického jazyka (úroveň B1) a polského jazyka (komunikační úroveň) výhodou;
- organizační a komunikační schopnosti;
- výborná znalost práce na PC;
- samostatnost, zodpovědný přístup, pracovitost, systematičnost, loajalitu;
- občanskou a morální bezúhonnost.
Co dalšího Vás čeká?
- 6 týdnů dovolené;
- 5 dní volna k léčení (po zkušební době);
- stravenky ve výši 110 Kč/den (příspěvek zaměstnavatele 60 Kč, podíl zaměstnance 50 Kč);
- plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou;
- příležitost se dále vzdělávat na školeních a workshopech v ČR i v zahraničí;
- prostor pro realizaci vlastních nápadů k rozvoji a fungování organizace;
- přátelské pracovní prostředí a kancelář v budově Rektorátu v centru Ostravy;
- v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku. V případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala Vás naše nabídka?
Do 29. října 2021 nám na adresu zašlete svůj strukturovaný životopis, motivační dopis, souhlas se zpracováním osobních údajů.
V první kole budeme posuzovat zaslané dokumenty – životopis a motivační dopis.
Do druhého kola - na pohovor - budou pozvaní jen vybraní zájemci.
Těšíme se na vás.
Kontakt:
Ostravská univerzita
JUDr. Jana Pająk, LL.M., MBA
Vedoucí Centra pro řízení lidských zdrojů
e-mail:
Rektorát - Welcome Centre
Ostravská univerzita
Mlýnská 5
702 00 Ostrava