Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Projektový referent
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Děkan Filozofické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení č. j. OU-50694/25-2021 na obsazení následujícího systemizovaného pracovního místa:
- 1 místo projektového referenta na 100% pracovní úvazek
s nástupem od 1. září 2021 jako zástup za MD, RD, max. však na 3 roky
Požadavky:
- min. bakalářské VŠ vzdělání (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe);
- zkušenosti s administrací projektů;
- znalost MS Office na pokročilé úrovni, zejména MS Excel;
- zkušenost z prostředí vysokého školství žádoucí;
- ochota učit se nové věci;
- komunikační a organizační schopnosti;
- spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost, zejména s ohledem na dodržování pravidel a termínů projektů;
- pozitivní, samostatný a tvůrčí přístup k práci;
- schopnost operativně řešit zadané úkoly;
- schopnost týmové práce;
- morální a občanská bezúhonnost.
Jazykové požadavky:
- znalost anglického jazyka, min. na úrovni B2 Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Popis pracovní náplně pracovního místa:
- sleduje a aktivně vyhledává projektové výzvy a programy vhodné pro FF OU, provádí jejich obsahovou rešerši a informuje o nich pracoviště FF OU;
- provádí komplexní administraci projektu a poskytuje konzultace k dílčím aspektům projektů v gesci pracoviště v jejich jednotlivých fázích;
- dohlíží na řešení projektu, zodpovídá za soulad projektu, podmínek poskytovatele a podmínek OU/FF OU;
- zajišťuje další aktivity spojené s řešením projektů;
- účastní se workshopů, školení apod. týkajících se projektové oblasti, informace distribuuje v rámci FF OU;
- pomáhá řešitelům při zpracování závěrečných a dílčích zpráv;
- komunikuje s poskytovatelem finančních prostředků;
- provádí komplexní archivaci a evidenci dokumentů projektů;
- zodpovídá za správnost údajů v celouniverzitních systémech evidence projektů;
- zajišťuje hospodárné využívání prostředků fakulty na pracovišti při podávání a řešení projektů.
Mzdové podmínky:
- 4. mzdová třída dle Vnitřního mzdového předpisu OU – 20 000,- Kč;
- možnost osobního/výkonového ohodnocení.
Dále nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok, tj. 240 hodin;
- 5 dní volna k léčení;
- příležitostná možnost výkonu práce z domova;
- stravenky v hodnotě 110 Kč (příspěvek zaměstnavatele 60 Kč/stravenka);
- využívání univerzitní knihovny zdarma;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy.
Pracovní úvazek:
- 100 %
Předpokládaný nástup do pracovního poměru:
- 1. září 2021 jako zástup za mateřskou dovolenou, řádnou dovolenou čerpanou mezi mateřskou a rodičovskou dovolenou, řádnou dovolenou po rodičovské dovolené, rodičovskou dovolenou, max. však na 3 roky, nebo dle dohody.
Požadované dokumenty:
- souhlas se zpracováním osobních údajů 4,03 MB
- motivační dopis;
- profesní životopis s přehledem dosavadní praxe;
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání.
První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči. Zaměstnavatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Žádáme zájemce o výše uvedenou pozici, aby do 31. července 2021 zaslali všechny požadované dokumenty (viz výše uvedené) v elektronické podobě na adresu: . Výběrové řízení bude vedeno v českém jazyce.
V případě osobního pohovoru nutné dodat antigenní test ne starší 72 hodin, popřípadě PCR test ne starší 7 dnů. Možná změna dle aktuální pandemické situace.