Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Event manager oddělení PR a marketingu

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Rektor Ostravské univerzity nabízí volnou pracovní pozici:

  • Event manager oddělení PR a marketingu rektorátu Ostravské univerzity

Předpokládaný nástup:

  • od 1. ledna 2018 (popřípadě dle dohody)

Pracovní náplň:

  • organizační zajištění eventů různých formátů spadajících do vnitřní i vnější komunikace univerzity
  • koordinace všech fází eventů, včetně veškerých příprav, realizace a finalizace
  • týmová spolupráce s dalšími členy PR týmu na realizaci jednotlivých eventů
  • dohled nad plněním dílčích činností souvisejících s organizací eventů, které jsou v gesci dalších členů týmu, včetně týmového time managementu souvisejícího s organizací eventů (posloupnost příprav, deadliny atd.)
  • komunikace se spolupracujícími subjekty a partnery eventů
  • zapojení se do týmové práce - tvorby koncepcí univerzitních eventů
  • příprava podkladů do výročních zpráv, administrativní činnost

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské), vzdělání v oboru výhodou
  • min. 3 roky praxe v oblasti event managementu, public relations či marketingu
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, asertivní jednání a řídící schopnosti, koncepční myšlení pro přehled nad řešenou situací, umění týmové spolupráce, smysl pro detail k tomu výhodou
  • velmi dobrá uživatelská znalost PC, zejména MS Office či iOS systému, přehled v nástrojích pro týmovou spolupráci online výhodou
  • pokročilá uživatelská znalost a zkušenosti se sociálními sítěmi, zejména: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a LinkedIn
  • prokazatelná znalost AJ - slovem i písmem (úroveň B2 Evropského referenčního rámce)
  • proaktivní přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu, umění řešit nenadálé situace
  • morální a trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek s nástupem od 1. ledna 2018 (popřípadě dle dohody)
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí
  • zajímavou, tvůrčí, dynamickou a nestereotypní práci v mladém kolektivu
  • flexibilní pracovní dobu
  • odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
  • možnost dalšího osobního a profesního rozvoje

Požadované dokumenty:

  • Strukturovaný profesní životopis
  • Návrh modelového eventu zaměřeného na cílovou skupinu: studenti a/nebo uchazeči o studium s cílem šířit povědomí o univerzitě a/nebo její (i dílčí) činnosti (na minimálně 3 strany A4) – včetně návrhu místa a času, programu, harmonogramu, propagace akce a finančních nákladů

Příjímací pohovor s vybranými uchazeči bude probíhat ve středu 13. prosince 2017.

Přihlášky s profesním životopisem a návrhem modelového eventu zasílejte pouze elektronickou poštou na adresu: do 7. prosince 2017.

Kontakt:

Rektorát Ostravské univerzity,
personální oddělení,
Bc. Anna Oslizloková,
Dvořákova 7,
701 03 Ostrava
e-mail: