Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání
Event manager oddělení PR a marketingu
UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.
Rektor Ostravské univerzity nabízí volnou pracovní pozici:
- Event manager oddělení PR a marketingu rektorátu Ostravské univerzity
Předpokládaný nástup:
- od 1. ledna 2018 (popřípadě dle dohody)
Pracovní náplň:
- organizační zajištění eventů různých formátů spadajících do vnitřní i vnější komunikace univerzity
- koordinace všech fází eventů, včetně veškerých příprav, realizace a finalizace
- týmová spolupráce s dalšími členy PR týmu na realizaci jednotlivých eventů
- dohled nad plněním dílčích činností souvisejících s organizací eventů, které jsou v gesci dalších členů týmu, včetně týmového time managementu souvisejícího s organizací eventů (posloupnost příprav, deadliny atd.)
- komunikace se spolupracujícími subjekty a partnery eventů
- zapojení se do týmové práce - tvorby koncepcí univerzitních eventů
- příprava podkladů do výročních zpráv, administrativní činnost
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářské), vzdělání v oboru výhodou
- min. 3 roky praxe v oblasti event managementu, public relations či marketingu
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, asertivní jednání a řídící schopnosti, koncepční myšlení pro přehled nad řešenou situací, umění týmové spolupráce, smysl pro detail k tomu výhodou
- velmi dobrá uživatelská znalost PC, zejména MS Office či iOS systému, přehled v nástrojích pro týmovou spolupráci online výhodou
- pokročilá uživatelská znalost a zkušenosti se sociálními sítěmi, zejména: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter a LinkedIn
- prokazatelná znalost AJ - slovem i písmem (úroveň B2 Evropského referenčního rámce)
- proaktivní přístup, flexibilita, odolnost vůči stresu, umění řešit nenadálé situace
- morální a trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek s nástupem od 1. ledna 2018 (popřípadě dle dohody)
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí
- zajímavou, tvůrčí, dynamickou a nestereotypní práci v mladém kolektivu
- flexibilní pracovní dobu
- odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity
- možnost dalšího osobního a profesního rozvoje
Požadované dokumenty:
- Strukturovaný profesní životopis
- Návrh modelového eventu zaměřeného na cílovou skupinu: studenti a/nebo uchazeči o studium s cílem šířit povědomí o univerzitě a/nebo její (i dílčí) činnosti (na minimálně 3 strany A4) – včetně návrhu místa a času, programu, harmonogramu, propagace akce a finančních nákladů
Příjímací pohovor s vybranými uchazeči bude probíhat ve středu 13. prosince 2017.
Přihlášky s profesním životopisem a návrhem modelového eventu zasílejte pouze elektronickou poštou na adresu: do 7. prosince 2017.
Kontakt:
Rektorát Ostravské univerzity,
personální oddělení,
Bc. Anna Oslizloková,
Dvořákova 7,
701 03 Ostrava
e-mail: