Projekty a granty
Databáze všech projektů a grantů od roku 2010
Využití interaktivních výukových objektů při rozvoji klíčových kompetencí k řešení problémů | |
---|---|
Id projektu | SGS02/PdF/2019 |
Hlavní řešitel | Mgr. Daniel Tran, Ph.D. |
Období | 1/2019 - 12/2019 |
Poskytovatel | Specifický VŠ výzkum |
Stav | ukončený |
Anotace | Navrhovaný projekt se zaobírá prozkoumáváním současného stavu využívání interaktivních výukových objektů během výuky žáků základních škol.V rámci monitorování současného stavu používání interaktivních výukových objektů bude pozornost věnována také způsobu zapojení do výuky a dále pak se bude výzkum věnovat také tomu, v jaké míře napomáhají tyto objekty k rozvoji klíčových kompetencí, konkrétně k řešení problémů a částečně také kompetencí komunikativních. Interaktivní výukové objekty budou vybrány na základě rešerše a následně bude vytvořena přehledová studie. Zvláštní důraz bude kladen na mobilní aplikace a digitální učební materiály. Vybrané interaktivní výukové objekty budou rozčleněny do předem stanovených kategorií a to na základě učebních stylů žáka, konkrétně modelu VARK. U vybraných objektů bude provedena jejich detailní analýza, dále pak jejich začlenění do příslušné kategorie a bude zkoumán vliv na rozvoj klíčových kompetencík řešení problémů a komunikace žáků základní školy. |