Pracovní příležitosti
Investiční technik / Vedoucí Oddělení investic
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- investiční technik / vedoucí Oddělení investic
Máte praxi v investiční výstavbě? Máte zkušenosti s vysokoškolským prostředím, dotačním financováním a projektovým řízením? Máte rád/a velké výzvy a dynamické pracovní prostředí? Pak hledáme právě vás.
Kdy vás u nás přivítáme?
- březen 2025 nebo dle dohody
Pracovní podmínky:
- 100% pracovní úvazek (40 h týdně);
- zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice);
- Pozice vedoucího oddělení je vždy sjednávána na dobu určitou.
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU, s přihlédnutím ke zkušenostem uchazeče
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co vás u nás zejména čeká?
- metodické a personální vedení zaměstnanců Oddělení investic;
- komplexní podpora při přípravě a realizaci stavebních akcí pro potřeby Ostravské univerzity;
- koordinace požadavků na investiční výstavbu/rekonstrukci v rámci Ostravské univerzity;
- příprava a koordinace investičních záměrů;
- evidence stavebních akcí (včetně plánovaných) v rámci Ostravské univerzity;
- v úzké spolupráci s Centrem pro rozvoj a inovace (projektovým oddělením) příprava podkladů k jednotlivým stavebním akcím, komunikace s dotačními orgány a řešení otázek souvisejících s financováním z dotačních titulů;
- koordinace přípravy stavebních projektových dokumentací pro stavební akce a jednání s projekčními kancelářemi;
- jednání se zhotoviteli při realizaci stavebních zakázek;
- jednání se stavebními a jinými správními úřady (např. Katastrem nemovitostí) a organizacemi ve věcech spojených se stavebními akcemi OU;
- koordinace zavádění BIM.
Co očekáváme my od vás?
- VŠ vzdělání 2. stupně (Mgr., Ing). Je možno nahradit VŠ vzděláním 1. stupně (Bc.) s alespoň pěti lety praxe. Stavební zaměření výhodou.
- praxi na vedoucí pozici alespoň 5 let;
- praktickou zkušenost s projektovým řízením alespoň 3 roky;
- praxi ve výkonu TDI výhodou;
- praxi jako stavbyvedoucí výhodou;
- autorizace ČKAIT výhodou;
- zkušenosti s implementací (využíváním) BIM výhodou;
- dobrou znalost územního plánování a stavebního práva;
- dobré komunikační a organizační dovednosti;
- orientaci v prostředí veřejného vysokého školství nebo v oblasti veřejné správy obecně výhodou;
- analytické myšlení;
- výborné dovednosti v práci na PC (zejména Excel, Microsoft Project či alternativa; obecně základní nástroje Microsoft 365, dovednost v práci s rozpočtovými programy typu KROS výhodou);
- řidičský průkaz sk. B;
- samostatnost, zodpovědný přístup, pracovitost, kreativitu;
- aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2;
- občanskou a morální bezúhonnost.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- firemní školku Elánek;
- benefit uLékaře.cz;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu personalni.rek@osu.cz nám nejpozději do 18. ledna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vaše přihlášky a možnost přivítat vás do týmu Ostravské univerzity!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava