Pracovní příležitosti

Vedoucí vysokoškolských kolejí Ostravské univerzity

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • vedoucí vysokoškolských kolejí Ostravské univerzity

Ostravská univerzita hledá dynamického a zkušeného profesionála/ku na pozici Vedoucí vysokoškolské koleje. Budete mít na starosti vedení a správu našich univerzitních kolejí, zajišťování kvalitního ubytování pro studující a optimalizaci poskytovaných ubytovacích služeb.

Kdy vás u nás přivítáme?

  • 1. února 2025 nebo dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100% pracovní úvazek (40 h týdně);
  • zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice).

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU – s ohledem na zkušenosti uchazeče

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co vás u nás zejména čeká?

  • řízení a organizace každodenního provozu kolejí;
  • zajištění odpovídajících standardů ubytovacích služeb pro studenty a hotelové hosty (vč. zahraničních);
  • správa rozpočtu a finančních prostředků kolejí;
  • koordinace údržby a oprav vybavení a zařízení;
  • participace na připravované výstavbě dvou nových bloků kolejí;
  • řešení stížností a problémů studentů týkajících se ubytování;
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními univerzity a externími partnery.

Co očekáváme my od vás?

  • vysokoškolské vzdělání II. stupně (přednostně v oblasti managementu, administrativy nebo příbuzných oborů); lze nahradit VŠ vzděláním I. stupně a související praxí v rozsahu nejméně 5 let;
  • minimálně 3 roky zkušeností na vedoucí pozici, ideálně ve správě ubytovacích zařízení nebo podobné oblasti;
  • výborné organizační a komunikační schopnosti;
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu;
  • flexibilitu a schopnost rychle reagovat na změny a problémy vč. řešení krizových situací;
  • aktivní znalost českého jazyka;
  • aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) na úrovni min. B2;
  • uživatelskou znalost produktů MS Office (zejména Word, Excel);
  • ŘP skupiny B;
  • zkušenost s finančním řízením organizace výhodou;
  • znalost práce v ekonomických programech (Magion, ISKaM, SAP) výhodou;
  • znalost legislativy a hygienických norem v oblasti ubytování výhodou.

Proč k nám? Nabízíme:

  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • firemní školku Elánek;
  • benefit uLékaře.cz;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;
  • v rámci interních pravidel OU je první pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje, přičemž druh práce vedoucího oddělení je sjednáván vždy na dobu určitou.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 6. ledna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

Vyhlašovatel je oprávněn si od uchazečů v průběhu výběrového řízení vyžádat předložení dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.

Druhé kolo výběrového řízení se uskuteční v lednu 2025.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vaše přihlášky a možnost přivítat vás do týmu Ostravské univerzity!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava