Pracovní příležitosti
Administrátor/ka IT junior / senior
Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
- administrátor/ka IT junior / senior
Kdy vás u nás přivítáme?
- dle dohody
Předpokládaný úvazek:
- 100 %
Mzdové podmínky:
- dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
- český
Co zajímavého vás čeká?
- práce v týmu administrátorů IT infrastruktury;
- správa virtualizačního prostředí (VMware);
- správa diskových polí a SAN infrastruktury na platformě FC i iSCSI;
- správa zálohovacího systému: SW, serverů i úložišť;
- tvorba technických specifikací k výběrovému řízení;
- komunikace s dodavateli a poskytovateli servisních podpor.
Co očekáváme my od vás?
- vysokoškolské vzdělání I. stupně nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou + min. 2 roky praxe;
- znalost anglického jazyka na úrovni B1 (komunikace se zahraničními dodavateli a poskytovateli podpor písemně i ústně);
- znalost správy virtualizačního prostředí VMware;
- znalost jiných virtualizačních platforem výhodou;
- znalost správy diskových polí a SAN infrastruktury;
- zkušenosti se správou systému centrálního zálohovaní serverů výhodou;
- znalost OS Linux na úrovni administrátora;
- dobré komunikační dovednosti slovem i písmem (v českém i anglickém jazyce);
- analytické myšlení;
- schopnost vést technickou dokumentaci;
- aktivní přístup k práci, pečlivost a zodpovědnost;
- samostatnost a schopnost práce v týmu;
- ochotu a schopnost učit se novým věcem a neustále se rozvíjet.
Proč k nám? Nabízíme:
- 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- 5 dnů volna k léčení;
- stravenky v hodnotě 115 Kč/den;
- podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
- slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
- jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
- pružnou pracovní dobu;
- příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
- firemní školku Elánek;
- možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
- vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí;
- samostatnou a zodpovědnou práci v profesionálním týmu;
- v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku – v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu nám nejpozději do 5. ledna 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
- vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, 4,03 MB
- strukturovaný profesní životopis,
- motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava