Pracovní příležitosti

Vedoucí Centra marketingu, komunikace a popularizace

Rektor Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

  • vedoucí Centra marketingu, komunikace a popularizace

Kdy vás u nás přivítáme?

  • dle dohody

Předpokládaný úvazek:

  • 100% pracovní úvazek (40 h týdně);
  • pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou – jednoho roku – se sjednanou možností odvolání nebo vzdání se pracovního místa – při oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje;
  • zkušební doba bude sjednána v délce 6 měsíců (vedoucí pozice).

Mzdové podmínky:

  • dle Vnitřního mzdového předpisu OU

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Co vás u nás zejména čeká?

  • vedení a koordinace týmu profesionálů v oblasti marketingu, PR a komunikace a popularizace vědy a umělecké činnosti;
  • spolupodílení se na tvorbě a realizaci strategického záměru Ostravské univerzity;
  • koncepční směřování propagace univerzity navenek – k hlavním cílovým skupinám univerzity;
  • finanční plánování, tvorba a správa rozpočtu a jednotlivých zakázek odboru;
  • koordinace správy a rozvoj vnitřních a vnějších komunikačních kanálů univerzity (web, sociální sítě, aplikace, intraweb);
  • hlavní zodpovědnost za přípravu a realizaci široké škály univerzitních akcí;
  • v kooperaci s vedoucím Oddělení komunikace a popularizace aktivní spolupráce s médii a externími partnery;
  • průběžný monitoring a analýza marketingových aktivit a jejich efektivity;
  • práce s jednotným vizuálním stylem univerzity a zodpovědnost za jeho dodržování napříč univerzitou;
  • vedení krizové komunikace univerzity v případě nenadálých událostí.

Co očekáváme my od vás?

  • vysokoškolské vzdělání II. stupně (případně I. stupně a alespoň 10 let praxe v oboru), vzdělání v oboru marketingu, komunikace nebo příbuzném výhodou;
  • minimálně 7 let praxe v oblasti marketingu a komunikace – z toho alespoň 5 let na vedoucí pozici;
  • zkušenosti s personalistikou a motivací týmu lidí;
  • výborné komunikační a organizační schopnosti;
  • zkušenost s užíváním týmových online nástrojů typu Microsoft, Google Workspace, Trello, Raynet;
  • kreativní myšlení a schopnost strategického plánování;
  • znalost moderních marketingových nástrojů a trendů;
  • schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace (zkušenosti s krizovým řízením);
  • aktivní znalost anglického jazyka (úroveň B2 výhodou).

Proč k nám? Nabízíme:

  • zajímavou, tvůrčí a samostatnou práci, ve které se můžete realizovat;
  • 6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • 5 dnů volna k léčení;
  • stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;
  • podporu sportovních aktivit např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
  • slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
  • jazykové a jiné univerzitní vzdělávací kurzy;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příležitostnou možnost výkonu práce z domova;
  • firemní školku Elánek;
  • benefit uLékaře.cz;
  • možnost zdarma využívat služby univerzitní knihovny;
  • vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele.

Zaujala vás naše nabídka?

Na adresu nám nejpozději do 6. prosince 2024 (včetně) zašlete tyto dokumenty:

První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do druhého kola – na osobní pohovor – budou pozvaní pouze vybraní zájemci.

Druhé kolo výběrového řízení se uskuteční v týdnu od 16. do 20. prosince 2024.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Těšíme se na vás!

Kontakt:

Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky

Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava