Detail projektu

Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele
Program:MŠMT - MOBILITY
ID projektu:7AMB14PL BB
Začátek projektu:1. ledna 2014
Konec projektu:31. prosince 2015
Fakulta / Pracoviště OU:Pedagogická fakulta
Řešitel na OU:doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.

Anotace:
V ČR a v Polsku uskutečnit terénní výzkum dílčích profesních činností pedagogického diagnostikování* dítěte, jež ukončuje předškolní a nastupuje do povinného vzdělávání, a to vybranými učiteli zvolených kategorií a délky profesní praxe. Zaznamenat průběh činností; zaznamenat výskyt, trvání, specifika činností, zjistit, zda jsou zaměřeny ke školní připravenosti dítěte a na které její oblasti; uskutečnit deskripci a analýzu činností. Vyvinout nástroj k provádění funkční diagnostiky školní zralosti; Terénní data získaná v Česku a v Polsku komparovat, vymezit podobnosti a rozdíly, specifické rysy a charakteristiky, případné problémy, formulovat doporučení.

Zveřejněno / aktualizováno: 18. 11. 2022